Pedagógusképző műhelygyűlés

2018.02.01.
Pedagógusképző műhelygyűlés
2018. február 1-én tartotta minikonferenciával összekötött konzultációs műhelygyűlését a Pedagógusképző műhely. 

Délelőtt Rapos Nóra műhelyvezető tanárnő módszertani tanácsait követően a hallgatók egy szövegrészlet alapján próbálták meghatározni a tudományos kutatással szemben támasztott követelményeket, majd változatos gyakorlatokkal (páros munka, írásos feladatok) készültek a délutáni előadásokra.

A közös ebéd után Gál Lídia (Szabadkai Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar) előadása nyitotta meg a délutáni programot A modern technológia mint az iskolai teljesítmény meghatározó eleme címmel. A továbbiakban meghallgattuk Urbán Dorottya (Szabadkai Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar) Az ünnepek jelentősége az online oktatásban és Horvát Krisztina (Szabadkai Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar) Mobilmatematika című, valamint Szárics Diána (ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar) A vajdasági magyar fiatalok magyarországi továbbtanulásáról szóló prezentációját.

A vajdasági szakkollégisták után a felvidéki Czibor Laura (ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar) mutatta be kutatását A pedagógusok beszédtechnika képzettségének fontossága címmel.

A kárpátaljai szakkollégisták közül Pátyánik Kamilla (Debreceni Egyetem) A kárpátaljai és a magyar zenepedagógia oktatás különbségeiről, Molnár Andrea (II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola) pedig Az óvodások mozgáskoordinációs gyakorlatainak hatásáról beszélt. Végül Mihálykó Szilvia (Babeş-Bolyai Tudományegyetem) kutatási beszámolója zárta a programot (Mesefeldolgozás interaktív módszerek segítségével az óvodában).

Valamennyi előadást külön-külön értékeltek a műhelytagok, akik a gyűlés végén Czibor Laurát választották meg műhelytitkárnak.

A műhelygyűlés képei

A műhelygyűlés képei

0

/

0

0

/

0